Vaak gestelde vragen

Zijn de prijzen in de winkel gelijk aan die online?

De meeste artikelen zijn gelijk geprijsd in de winkel ten opzichte van ons online aanbod. Echter artikelen die veel uitleg vergen, passen noodzakelijk maken en waar onze expertise er voor zorgt dat u een betere keuze maakt, kunnen niet concurreren met de prijzen die wij online aanbieden waar deze service ook niet geboden wordt. In die gevallen kan de prijs afwijken ten opzichte van hetgeen u online zou betalen. U betaalt altijd een goede prijs, maar kiest er in de winkel bewust voor een extra service te genieten die u online niet heeft. U bent dat gewend. De afhaal chinees is goedkoper dan hetzelfde gerecht in het restaurant waar het service nivo hoger ligt. We rekenen op uw begrip daarvoor.

Mag ik artikelen omruilen als de maat niet goed is of het artikel niet naar wens is?

Jazeker, indien een artikel uit uw bestelling niet past, dan kunt u het artikel aan ons terugsturen met het verzoek een andere maat toe te sturen. Wij ruilen het artikel kostenloos voor u om. Onze omruil policy gaat uit van een fair use. Het is niet de bedoeling dat u diverse artikelen koopt en thuis eens kijkt welke u uitkomen om vervolgens alle overige artikelen te retourneren. Het thuiswinkel principe van de Wehkamp wordt als zodanig niet door ons gehanteerd. Indien u daar wel prijs op stelt is dat overigens ook geen probleem, maar rekenen wij 20 euro orderhandelingskosten indien de goederen retour komen. Zo komen wij toch tegemoet aan mensen die ver weg wonen, geen duikwinkel in de buurt hebben, maar toch uitgebreid willen passen.

Als een artikel kapot is bij aankomst hoe moet ik dan handelen?

Uiteraard checkt Diveshop.nl elke artikel voordat het door onze expeditie wordt verstuurd. Het kan toch voorkomen dat een artikel bij aankomst bij u niet doet wat het zou moeten doen. Check daarom elk artikel dat u aankoopt op de goede werking direct bij het uitpakken. Mocht blijken dat uw artikel niet werkt of beschadigd is, dan kunt u het artikel gratis aan ons terugsturen via ons antwoordnummer 10550, 5600 WB in Eindhoven. Voorzie uw zending met een begeleidend schrijven en wij zorgen er voor dat u zo spoedig mogelijk een werkend artikel retour krijgt.

Jullie versturen met PostNL, maar overdag ben ik niet thuis. Hoe los ik dat op?

Tijdens de afwerking van uw bestelling kunt u een alternatief afleveradres opgeven. Dit kan het adres zijn van uw werk of elk willekeurig ander adres waarvan u weet dat daar op de dag van aflevering iemand aanwezig is. Indien u uw pakket bij de buren wenst af te laten leveren, specificeert u in het alternatieve aflever adres het adres van de buren. Hieraan zitten geen kosten verbonden.

Wat als PostNL is langsgeweest en ik was niet thuis?

U ontvangt een briefje in de bus met daarop het verzendnummer.  Er worden maximaal twee afleverpogingen gedaan. Daarna kunt u het pakketje ophalen op de dichtsbijzijnde postkantoor of PostNL business point.

Wie is verantwoordelijk voor de verzending van de bestelling?

Ondanks dat diverse websites in de duikwereld aangeven dat deze verantwoordelijkheid bij uzelf ligt, windt Diveshop.nl daar geen doekjes om. Wij achten ons er verantwoordelijk voor dat de door u aangekochte goederen bij u worden afgeleverd en daarom gaat elk pakket aangetekend en verzekerd de deur uit. In het geval dat vaststaat dat uw pakket verloren is geraakt, zullen wij u nogmaals uw bestelling versturen. Het spreekt voor zich dat eerst onderzocht moet worden wat er gebeurd is alvorens wij tot versturen over zullen gaan.

Kunt u 100% garanderen dat de levertijd zoals aangegeven op uw website ook gehaald wordt?

Nee dat is onmogelijk. De effectieve bezorging gebeurt niet door ons zelf maar door PostNL. Haperingen in de levering, technische problemen in distributie, door regen onleesbaar geworden etiketten, niet vindbare doch wel bestaande adressen zijn allemaal realistische redenen waarom een pakket vertraging op kan lopen. In principe halen wij als alles gaat zoals het moet lopen de levertijd mits wij het artikel uit voorraad kunnen leveren.

Vergelijk artikelen

Je hebt geen artikelen geselecteerd om te vergelijken.

Nieuwsbrief
  • Voor 17.30 besteld, dezelfde dag verzonden, mits op voorraad
  • Goed advies, wij duiken ook
  • Premium dealer van alle grote duikmerken
  • De juiste keuze door diverse filter opties
  • Gratis verzending boven de 65 euro  in NL en BE